(English Version)
Sol, Lluz y allegría podríen ser tres pallabres que describieren perfeutamente la Ciodá a orilles del Guadalquivir. Como siempre que voy a un sitiu nuéu prestame perdeme pe les cais, caleyar ensin rumbu pa' empapame de la vida que ellí respiren. Hay munches coses curioses que ver en Sevilla pero lo que más me prestó ye que resultome una ciodá afayaiza, un sitiu d'esos que a les dos hores de tar lloñe d'él ya quies torniarVaya esti Sursum Corda con cariñu fonderu a la salú del mio primu el Robe .Toy en ronda, eh? - y no en la de Málaga. Arsa guaje, puxa 'quillo!!! Barriu de Santa Cruz
Perdíu aldrede per un lláu y per otru, calé a una caí estrecha que desemboca n'otra más ancha y dende onde te mangues na Xiralda n'un segundu.Ellí Vi la terraza, con meses d'eses altes de tar de pie y barriles de vinu Finu La xente amontonada riendo solazaos mientres sorbíen tintos de branu, cañes de cerveza, finos y comíen tapes que asemeyaben riquísimes.
El bar llamase Las Columnas ( Cai Rodrigo Caro 1,

Plaza Nueva, Tetuan y Sierpes (I)
Una de les coses que dexuru ficieron que me sintiere más agustu ye el fechu que el mio primu el Robe vive ellí dende fae cuatru años. Fuimos al so alcuentru na famosa avenida de la Constitución y tras los besos y abrazos de reencuetru llevomos a day gusta al alma por dellos de los chigres más típicos de la capital andaluza. Tomamos una cerveza-yo una manzaniella- na plaza de la ilesia de la Encarnación, infestao de xente desfrutando de la tarde nueche del sábadu, n’un bar onde comprobemos que el tintu de branu puede tomase con gas de limón, y que la cerveza pasa de caña a xarra de mediu a la segunda.
D'ehí caleyando per Sierpes calemos a la esquina de les cais Albareda y Tetuán onde se atopa Casa La
Viuda. Ye un sitiu que me prestó muncho. La decoración ye más moderna, fotos de la rexión y botelles de vinu de mil formes y colores. la barra ta atestada de tapes fríes y de la cocina nun dexen de salir ricos platos calientes. La terraza da n'una cai antigua con unes vistes xeniales. Ensaladiella rusa, tortillita de camarones, croquetes de bacalao, berenxena rellena de gambes y chocos (calamares troceaos) fritos ficieron les nueses delicies y acompañaron la charla animada del reencuentru. Los mios compañeros seguíen con la cañita yo truqué al Barbadillo y fuimos felices toos (continuará)
9 comentarios:
Pa mí que voy dir contigo al segundu examen a ver si topo un pocu sol que toy más blancu que el culo el presi n´una playa nudista (bayas por exemplu)
Pues el día 20 tengo el primeru y el 23 el segundu. Y el terceru no se pero espero que sea n'esa selmana. Vete pensandolo que Sevilla mueveseeeeeeee jejejejejejejeje
Cuando estabamos en Sevilla hace tres años, pasamos mucho tiempo en Las Teresas. Nos fascinaron los camereros. Tu post me recuerda a muchos tiempos maravillosas - gracias!
Y suerte con tus examenes.
La verdad es que es una ciudad muy guapa y las Teresas un bar muy recomendable. Me alegra que te recuerde buenos tiempos porque se que así sonréis.Gracias por los deseos de buena fortuna
¿qué cuenta el Robe? ¿ya se-y pegó l´acentu andalú?
Qué va!! sigue col acentu d'entre Valdesoto y la Calzada. Igual de finu y comediante que siempre, cuando lo hay que ser. Un xeniu astur mandando en Sevilla.El que vale vale y el que no ya se sabe.... jejejejeje
Muy bueno el articulo Chela por lo menos lo que he podido entender. ¿En que esta escrito? Como sevillano que soy desde nacimiento, os diré que además del centro y el barrio de Santa Cruz, también existe Triana, sitio obligado en su visita a Sevilla. Triana con su historia y su buena gente, esta lleno de bares como Las Golondrinas, El Simpecao, La Anselma, La Gamba Blanca, La Carrucha, La Maceta… y muchísimos mas donde poder tomar una cerveza fresquita, unas ricas tapas y mezclarse con la alegre y simpática gente del barrio. Además, podéis pasear por la Calle Betis junto al río y disfrutar de una vista única de Sevilla, sentarse en El Kiosco de la Flores, o en la Primera del Puente a recargar fuerzas y después tomar una copa en Lo Nuestro, El Café de la Prensa, La Fundición o cualquiera de los bares de esta calle tan típicamente sevillana. Espero que no dejéis de visitar Triana en vuestra próxima visita a Sevilla, os aseguro que disfrutareis de un barrio que enamora.
Saludos cerveceros.
http://eluniversodelacerveza.blogspot.com
Amigo Carls, la lengua que uso es el Asturianu, una pequeña lengua casi olvidada derivada del latín e influenciada por el español y el gallego-portugués.
Tuve la Suerte de pasear por triana, cruzar la calle Betis y ver desde la otra orilla la ciudad y el río es un espectáculo absolutamente fabuloso. Tomé una cerveza en el Bar Colon, el que está nada más cruzar el puente, en frente casi de la parada del Bus. Me encantó el ambiente,ya que es esencia Sevillana como bien dices, pero con más gracia y menos turistas.
Apunto los bares que me aconsejas y no dejaré de visitarlos.En un par de semanas estoy de vuelta en Sevilla. Si te apetece podemos tomar unas cervezas juntas y cambiar impresiones sobre este mundo tan genial que tanto nos gusta
Hola Chela,
Con respecto a lo de vernos en Sevilla, te contesto en tu correo, ok?
Saludos cerveceros.
Publicar un comentario