viernes, agosto 15, 2008

Haiga Salú.Vinos de la Tierra de Lleón

Esta selmana, sacamos un pocu vinu, pa cellebrar . A partir de mañána taremos per Lleón de onde vienen estes botelles, dedicándonos al llúpulu y la cerveza pero dexando sitiu pa la cecina, el quesu y el bon vinu de la tierra fechu con la rica uva de prieto picudo,  da un vínu rosáu únicu y xenial alscrítu a la Denominación de Orixe Vinos de la Tierra de León. Per  los pagos d'estes uves, dende Valdebimbre fasta Gordoncello, y por los que vamos a caleyar per ellí n'estos díes, vaya esti Sursum Corda fonderu. Haiga Salú, ensin más.














Vinu:
Molendores
Añu: 2007
D.O.: Vinos de la tierra de León
Bodega: Villacezan (Gordoncello, León)
Cata: Ye un vinu per prestosu, frescu, agradable al pasar, finu y completu. Usando vocabulariu típicu del mundu la cerveza yo diría que tratase d'un de los mios vinos de Sesión per escellencia. Val pa' chatear pe la mañana, pa' acompañar una comida, pa regar la tertulia de pe la tarde. Ye versátil en forma Pa mi gustu quien dixo prieto picudo dixo rosado, por muncho que los vinos tintos d'esta rexión se tean faciendo famosos. Si bien munchos vinos rosaos ya tiren por moda y mercáu hacia un dulzor y un afrutamientu-picota, frambueses maures, que me paecen escesivos, Molendores aguanta y combina acidez y lixeru amargor típicu de la uva,  que xunto con la aguyina natural que da la fermentación combina de manera xenial faciendo de él  un vinu equilibráu y de bocáu completu.

2 comentarios:

Delirium dijo...

Yo no sé el vino que tal. Pero ese queso que tienes ahí en la foto huele hasta aquí. Y creo que me voy a la nevera a picar algo, que esto no puede ser. Dirán que para catar vino hay que olvidarse del queso pero aquí no estamos para catar sino para disfrutar, ¿no?

Saludos y a pasarlo bien en los festivales cerveceros!

Chela dijo...

Amigo Delirium, el vino genial y el queso ni te cuento, zamorano, 100% leche de oveja, curado en su punto, un lujo. Al igual que con la cerveza, el vino lo cato por placer no por obligación y de ello cuento lo que creo me parece interasante. Una de las cosas que más me gusta es catar o probar una cerveza o un vino y hacerlo viendo con qué marida y casa bien, me encanta ver las posibilidades gastronómicas que ofrecen y como bien dices se trata de beberlo y comerlo que no catarlo jejejje


Acabamos de llegar de la Feria, una grata experiencia que nos permitió conocer en persona a la gente que día a día se dedica a la dura tarea del lúpulo en España, fuimos muy bien tratatos y mejor recibidos por todos algo que agradecemos sinceramente desde aquí


Haya Salud