CHIRIBI
1989-2006
Cai Pérez de la Sala 17, Uviéu
Fue dende siempre (cerrose por motivos de l' expansión inmobiliaria fae unos meses de esti presente añu) una parada obligada nes nuestres correríes nocturnes. Pa poder citar aquí les innumerables anécdotes que muchos de nosotros disfrutamos na barra d’esti bar míticu, necesitaría una páxina web en llugar d’un blog. N'orixe, tratábase d’un bar d' ambiente fuboleru- una mítica peña oviedista tenía la so sede n’esti llocal, y tamien d' aficionaos al Rugby. Siendo’l que suscribe un esportinguista de pro puede sonar raro pero debo decir que nunca me sentí discrimináu ni incomodu, más bien al contrariu, pues la movida siempre fue de muy buen rollu entre to la fauna que parabemos per ahí.1989-2006
Cai Pérez de la Sala 17, Uviéu
Yera un antru onde se xuntaben roqueros ochenteros, xovenes calimocheros, hooligans, universitarios obreros, xente del oviedín del alma y trotabares mezcla de too lo anterior, como nosotros. La oferta solía ser clásica: caña de Mahou, calimotxo baratu-pero de coca cola orixinal y cosecheru xoven, cacharros muy asequibles y tou ello acompañao con pop rock español y asturianu –principalmente Los Suaves, El Último de la Fila, Platero y Tu, Los Enemigos, Extremoduro, Dixebra y poco más. Algunos recuerdos de esti bar son imborrables:
Recuerdo asina de golpe,les reuniones depués de la pachanga fubito de los vienres, recuperabemos fuerces con cañones de Mahou. Les partíes al fubolín y les rises na mesa de mármol d’atrás, los baños que nunca pasaron la revisión de sanidá-podíes mexar onde fuera, eso sí, siempre a escures porque tocar el destartaláu enchufe conllevaba un riesgu muy grande.
Acuerdome con Jevimack, Llanero e Isaac xugar al duru con calimocho y tras escuchar repeties veces les mismes canciones-El Último y Los Suaves , Los Suaves y El Último- perder la noción de la realidá y nun saber ya si los varas gallegos tocaben la de “como un burro…” o si los varas catalanes versioneaben el “malas noticias”.
Otra anécdota era ver a les amigues foriates, cuando empezaben a salir con nosotros per ehí y les llevabemos al Chiribí, les cares que poníen, como flipando por tar entre aquel personal- yeren un poema. Hablando de collacios y collacies d'ultramar, nun se me escaez que nuna mesa del Chiribí escribimos a 5 manes un poema entre Stefanos, Alan, Llani, El Poeta y un servidor, títuláu, como no, “Dipsómanos”.
La misma mesa fue el centro de operaciones de la “Comisión de Festejos Somos Unos Animales” cuando organizamos la primera nochevieya del Gatu. Provistos de botelles de Mahou y caxa de caudales en ristre, Patrón, El Robe y yo mesmu ficimos de contables-recolectando les perrres, y trabayaron de relaciones publiques-convenciendo a xente pa venir- quién nun recuerda a miss Chiribí y les sos amigues jejeje?- cerrando tratos pa conseguir facer pa tous una Nochevieya memorable.
Acuerdome tamién una fiesta Larios onde Guaje Merucu, El Robe, Pucela no, y el que soscribe finamos con les existencias de regalos que daben con cada consumición, en su mayoría camisetes, mecheros, llaveros y demás memorabilia que lluego repartíemos per ehí con too la xente que topabemos
Por últimu y creo yo el motivu que mos unió a todos, debo hablar de los metros de cerveza. Según rezaba el cartel, con medición incluía sobre la barra,n'un metro¡u cabíen 14 botelles de terciu de Mahou. Yera un espectáculu ver toa la parafernalia: les botelles en fila enriba la barra, o n’una caxa cuando pedíes 2 metros y tóos xuntos alrior d’elles bebiendo en comunidá. Paezme a mi que, en un sentíu, fue el orixen de la Monería, pues consiguió reunir al Brujo y a Guaje merucu con el Patrón y conmigo y a su vez con tous los que mos alrodiaben - dende un puntu de vista escolar xuntó a dominicos con seminaristes y a la vez con los del istituto de Ventanielles. Desde el xeográficu xuntó’l Rosal, SaMpedro Mestallón, Calvo Sotelo y CollotU nuna misma capital jejejeje
Recuerdos de metros hay cientos, si los ponemos xuntos igual faen algún kilometru pero voy destacar unu muy buenu. Yera el cumple del patrón y de Juanjo y tras una cenona nos soportales del Fontán, acabemos saltando y riendo n'el Chiribi, tomando metros de cerveza bañando a los homenaxeaos con Mahou y bailando sin camiseta a ritmu d’ Extremoduro.
Nos caberos años dexemos d’ir pero tovía tuvimos arranques de señaldá y alguna nueche qu'otra entremos a tomar unes xarres de mediu, Jevimack, Cotoya y yo. Mientres escribo esto sorbio mediu litru de Mahou n'una d’eses xarres-afanada como recuerdu ya que barruntabemos el cierre. Sea a la Salú d'un bar míticu na nuestra folixa.
10 comentarios:
¿quién no hizo jamás locuras por una mujer?... si pudiera....
Y en Septiembre yo no VOY A ESTAAAAR... SEPTIEMBRE...
home no, olvidaronseme eses dos refernecies mitiques...
quie ye esi guaje de la camiseta de baloncesto?
mucho pelo y pocos kilos en esa foto
Buff...y Poborski y el Robe...
Será por pelo jejejejejejje, los quilos son como la experiencia, ganase con los años jejejeje, al revés que el pelo que se pierde y conviertese en cartón
ah y yera quiín no hizo alguna vez locuras por una mujer.....?
Hola. Toy leyendo los archivos vieyos del Blog y no aparecen les asemeyes. ¿Podríes recuperales?.
Gracies.
Hola. Toy leyendo los archivos vieyos del Blog y no aparecen les asemeyes. ¿Podríes recuperales?.
Gracies.
Hola. Toy leyendo los archivos vieyos del Blog y no aparecen les asemeyes. ¿Podríes recuperales?.
Gracies.
Publicar un comentario