A vegáes, les xornáes acaben reondes y la sensación que produz esa situación ye increíblemente sana. Cuando ves que lleguen les 20h d'un vienres cualisquier y ya entregasti a tiempu la traducción encargada, ya finaste les clases viendo que los guajes deprendieron algo- y pa enriba recibes la noticia de que unu de los tos allumnos pasó l'esamen con nota- ves que ya arrivó'l momentu de dir a ver a l@s Collaci@s y tomar un vasu. Esi vienres, n'esi momentu, torniase máxicu.

La primera parada obligatoria foi la cervecería onde siempre tamos, Un inglés llamaríala "our local". Nos, diríemos
la nosa. Anicié la tarde con una
Glops Torrada,
llager artesanal que me suel prestar muncho anque la d'esta tirada nun tá muy allá, pa mi gustu falta-y daqué y topéla insulsa.

De seguío pidí una pinta de
Bass, y entre'l charrar animáo sobre como mos diba la vida, les novedáes cerveceres y les rises llegó la segunda, reconfortando l'animu y ellevando l'espíritu, con los sos saborinos tan bonos Si encima te la sirven nel
vasu estílu Imperial Pint británicu y ta fresca y sana como un coral, sabráte a gloria. ( Muncho me gusta esta cerveza!!!)

Ya reuníos tóus, coyimos rumbu pa utru lláu-hay que caltener la ruta cervecera de la ciodá, ye lo que hay- onde tamién mos recibieron con una sonrisa.
N'esti Chigre, suelo pedir
Marston's Pedigree Bitter en botella , una cerveza enllena de matices-entre ellos el famosu
toque Burton que aporten les agues tan sulfuroses de esa zona y el pasu per les cubes de maera, una de les poques cerveces industriales que tovía lo faen. L'amargor caralterísticu que se espera d'ella nun tarda en reondear el tragu.

Mientres, seguíemos charrando y riendo, llamonos la atención que teníen como novedá t la rica
Speciale Palm. Nun tardemos muncho en ponenos con ella.Trátase d'una cerveza belga de fermentación alta, sería el pradigma d'ale belga-aunque hay quien a esti tipu de cerveza, nomenles belgues speciales. Equilibrada, fresca, con notes de malta tostáo, naranxa amarga y un final suave, con un toque perbuenu. En seguida, tras otra ronda, entamamos a falar de lo típica que ye entre los paisanos vieyos de
Amberes, de que si de verdá existe la ale belga o no, de si los nomes ale y alta fermentación tienen que tar o no pareyo etc...
La sorpresa de la tarde-nueche llegó con el requerimientu que me fizo la chigrera pa ver si podía confecciona-y la carta de cerveces pa esti añu. L'honor y l'allegría que me produxo tal fechu dexome plasmáu. Una carta de entre 150 y 200 referencies- eso pretende facer- con la llibertá pa confecionala al mi gustu. Aceté el retu con tanta allegría comu respetu po la tarea encomendada...

La nueche ya mos llevaba hacia otros derroteros y tomemos l'arrancaera n'una cervecería , per nomala de alguna manera. De barril:
Beck's,
Hoegaarden y
Stella. De botella lo mesmo y pocu más. Incomprensible. Pedimos unes pintes y unes cañes de Beck's salvo un inconsciente que pidió Stella "porque nun la probara tovía", xustificabase. "
Ticker* de los coyones, como si hubiere algo que probar" respondió otru.

La esperiencia foi un desastre enteru y verdaderu. La Beck's sin fuercia y con un desagradable tastiu metálicu, producíu por una mala hixiene de los cañeros y la Stella
idem del lienzo. Na segunda ronda algún repitió, otru pidió una caña de Hoegaarden que taba empezando a picase -porque no la pide ni dios y el barril debe llevar abiertu sieglos, así que mi menda, ante tremendu descalabru y viendo lo poco atractiva que yera la ufierta en botella, optó por una
Presidente de Santo Domingo, -
Qué Rica Papííííto, qué Linda Mamíííííta!!!! con la cual
"aciertes" siempre- la
neutralidá de sabores ye lo que tien, nun defrauda y llimpia el gargüelu que da gustu. Allí mismu coxí el bus, ya que el sábado diva a ser un dia de trabayu llargu en forma, mientres el restu del grupu buscaba un sitiu pa cenar a les 23.30h. Ye lo que tien vivir n'el sur d'Europa onde nun se respeten los drechos de los trabayaores de la hostelería. Haiga Salú.
*llamase Ticker ( del verbu inglés to tick: marcar, facer una muesca) a los aficionaos a la cerveza cuyu propositu ye ser" el que más": el que más cerveces probó, el que más botelles tien, el que más llibros tien etc...Suele usase en sentíu despetívu porque delles veces l'obxetivu esi desviate del interés verdaderu que tien la tu afición. Pero allá ca'ún.(N. del A.)